L'applicazione di a vittura blasting machine in l'industria auto cinese

20170503093506_98325

L'applicazione di a tecnulugia di colpi pò spustà in modu efficace è migliurà a vita di fatica è a resistenza à a corrosione di e parti di l'automobile. In u mumentu, assai fabricatori di automobile è i pruduttori di pezzi in u mondu anu incorporatu scuppiatura di tiro in u prucessu di pruduzzione standard. À u listessu tempu, l'equipaggiu di rinfurzà hà furmatu gradualmente una linea di fabricazione moderna completa cum'è l'altri apparecchi di fabricazione.
Cù u cuntinuu di sviluppu di a tecnulugia di battitura, ancu di migliurà gradualmente e di migliurà a vita di fatica di cumpunenti di u dumiciliu in u campu di a fabricazione di l'automobile hè diventatu u focu di l'attenzione di e persone, è hè statu cunsideratu è cunsideratu in a prima fase di u cuncepimentu di u veiculu. Valore. Attualmente, a maiò parte di e parti di u mutore sò aduprate in a tecnulugia è in u prucessu di furmazione di sparatu è di furmazione, ancu: manovella (descalciazione è rinforzamentu), barra di cunnessione (rinforzamentu), trasmissione è altre parti di l’albero, anelli, pistoni, denti soli. , denti di pianeta è molle di foglia etc. Un gran numaru di parti di automobili, sia di castings / forgiati, di fundituri, cuttings meccanichi, o di parti saldate, necessitanu sfarenti tipi di equipaggiu di spraying / lucidatura per trattamentu di superficia, cume scaricamentu, sbavatura, sabbia. eliminazione, è altre Pulizie di a superficia.
Ci hè dati solidi per dimustrà chì: per via di spraying / colpi, a vita di fatica di a molla di foglia pò esse allargata di circa 600%, a vita di fatica di l'engranaje di trasmissione pò esse allargata à 1500%, è a vita di fatica di l'albero motore hè allargatu da almenu 900%. Si pò migliurà di manera efficace a resistenza à a fatica è a resistenza à a corrosione di i cumpunenti, in modu chì a vita di serviziu è a sicurezza sò assai aumentati. A macchina à colpu di colpi si basa in a tecnulugia spraying / blasting per fà u designu di pezzi più ligeri è più compacti. Arcuni pezzi chì anu da usà materiali caru per via di e specificazioni di prucessu chì ùn cumplanu micca i normi ponu avà esse rimpiazzati da materiali di prezzu à pocu pressu. Ancu attraversu spraying / blasting pò uttene u stessi standard ancu migliori.
Tecnulugia di pulizia di
colpi in colpu
U pesu di u manovellu determina u tippu di machina di fucilazione. Per i motori più grossi, a dimensione di u manovellu pò righjunghje φ762mm è una lunghizza di 6096mm. L'albero pivot hè situatu trà un inseme di rullini stallati in u carrettu. U cliente sceglie un capottu fissatu secondu a situazione attuale di u so attellu, chì pò lascià u carru muvimentu sottu a testa, o fissà u carrughju è move a testa sopra. Indipendentemente da u metudu sceltu, u manovellu pusatu trà i rullelli gira in permanenza, assicurendu chì tutte e superfici ponu esse puliti in tuttu u soffiu.
In quantu à i cigli cilindri più chjuchi, cum'è φ152 mm 203mm è a lunghezza 914mm, sò di solitu sbulicati è puliti utilizendu una macchina d'inghjulazione di tipu di ganciu. U cigliu hè aghjuntu à u ganciu, è poi intrutu in a camera di batticetta cù parechje teste di battimentu attraversu a rotazione di a catenaria per a pulizza di sabbiatura. U ganciu gira a 360 ° in a stanza di u colpu di u colpu, è a superficie di a manovella hè pulita sottu u flussu di scacchi à alta velocità. A velocità di pulizia pò righjunghje 250 pezzi / h, è l'effettu di pulizia hè assai bellu.


Post tempu: 16-Jul 2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!