À chì deve prestu pagà l'attinzione prima di stallà a vittura blasting machine?

1. Ogni volta chì l'assemblea di una parte di a macchina blast hè completata, deve esse verificatu secondu e seguenti articuli. Se u prublema di assemblea hè truvatu, deve esse analizatu è processatu in u tempu.

(1) L'integrità di u travagliu di assemblea, verificate i disegni di l'assemblea, è verificate se i pezzi mancanu.

(2). Accuratezza di a pusizione di stallazione di a guardia, a viti, l'impulsore, etc., cuntrolla i disegni di muntagna o i requisiti deskritti in e specificazioni sopra.

(3). L'affidabilità di a parte fissa di a manica di cunnessione, sia i viti di rigalu soddisfanu u torsione necessariu per l'assemblaggiu, è se i fermeturi speciali scontranu i requisiti per impedisce allentate.

2. Dopu chì l'assemblea finale di a macchina blasting shot hè finita, a cunnessione entre i pezzi di assemblea hè verificata principalmente, è u cuntenutu di l'ispezione hè misuratu secondu a "norma di assemblazione prescritta per l'equipaggiu di colata".

3. Dopu à l'assemblatu finale di a vittura macchina, i fille di ferru, i detriti, a polvera, etc. di tutte e parte di a macchina deve esse puliti per assicurà chì ùn ci sò micca ostaculi in i pezzi di trasmissione.

4. Quandu a macchina rivolta a prova hè stata pruvata, seguite cù cura u prucessu di iniziu. Immediatamente dopu a macchina inizia, osservate i paràmetri principali di l'ammetru è se i pezzi muvimenti si muvianu in modu normale.

5. I paràmetri principali di travagliu includenu a velocità di u mutore di a machina, ancu a liscia di u muvimentu, a rotazione di ogni arbulu di trasmissione, a temperatura, a vibrazione è u sonu.

colpitore macchina (2)


Tempu di posta: 22-04-2019

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!