Diversi cumpunenti è funzioni di a struttura di azzaru shot shot blasting machine

A macchina d'acciatu di colpi di struttura d'acciau usa principalmente l'impulsore rotante à alta velocità per scaccià a sabbia di colpu da a superficia di a parte di colisione d'alta velocità per uttene u requisitu di trattamentu superficiale. A velocità di a sabbia di colpu hè generalmente di 50 à 100 nds.

Componenti è funzioni:

Stanza di pulizia

A camera di pulizia hè una struttura di saldatura in forma di scatula di grande forma per a piastra è a parete interna di a camera hè allineata cù una placa protettiva resistente à l'usura ZGMn13, è l'operazione di pulizia hè fatta in una cavità sigillata.

2. Trasmissione à u rullone

Hè divisu in rotulu di trasportu d'interni è di carica è di scaricamentu di u conveying roller.

U cappotto di rullette interiore hè fattu di guaina alta è resistente à l'usura di u cromu è anellu limitatu. U guaina resistente à l'usciu altu cromatu hè utilizatu per pruteggiri a tavola di rullini è sopr'à l'impattu di proie. L'anellu di limitu pò fà u pezzu di travagliu in una pusizione predeterminata per prevene deviazione è causà accidenti.

3. Macchina di elevazione

Principale cumpostu di trasmissione superiore è inferiore, cilindru, cinturinu, tramoggia è cusì.

I pulelli superiori è inferiori di u sollevatore sò saldati in una struttura poligonal da i nervi, i piani di rota è u gruppu di rota per migliurà a forza di friczione, evitate u fenomenu di slittamentu è allargate a vita di serviziu di a cintura.

U coperchio di u polistiziu hè piegatu è apertu, è a tappa à u mezzu di u polistiziu pò esse apertu per riparà a hopper di rimpiazzamentu è a cintura. Apertura a copertina nantu à a carcassa più bassa di u polistiziu per eliminà u bloccamentu di u projectile di u fondu.

Aghjustate i bulloni nantu à i dui lati di l'armatura superiore di u sollevu per guidà a piastra inferiore per mantene a stretta di a cintura di sollevazione.

A puliera superiore è quella inferiore sò dotate di cuscinetti sferici a sfere, che ponu essere regolati automaticamente in caso di scossa di vibrazioni, e le prestazioni di sigillatura sono boni.

4. Separatore

U cunduttore à a vite hè cumpostu principalmente di un motore ingranatu, un arbulu di viti è una cunchiglia a spirale.

U cuscinetti sferici cù un sediu quadru si utilizeghja, è u cuscinetto pò esse regulatu automaticamente quandu sottumessu à scossa di vibrazioni, è a proprietà di tenuta hè bona.

5. Pilling pipeline

U tubu di pillola hà una doppia funzione di pillola di cuntrollu, è un ram hè dispostu sopra ogni tiristore per tagliate i proiettili da u separatore rispettivamente, in modu di facilità u mantenimentu di a rispettiva machina di sabbiatura; A dimensione d'apertura di u muntone pò aghjustà u flussu di u prugettu, o Qualchese combinazione di specificazioni per a pulizia di u pezzu, apre e chjude u nùmeru di porte per salvà energia, riduce l'usura di a macchina, è assicura chì e bisogni di pruduzzione sò soddisfatti.

6. Shot machine à colpu

L'usu di una màquina di battutu à u discu unicu hè diventatu una perfetta macchina di sopravuluzione in altu livellu in Cina. Hè cumpostu principalmente di un mecanismu rotativu, un rotor, una carcassa, una manica direzionale, una rota di splitting, una placa di guardia, etc., induve l'impulsore hè fattu di materiale Cr40, è a lama, a manica direzionale, a rota di scissione è a placa di guardia sò tutte fatta di cromu altu.

7. Dispositivu di purga

U dispusitivu adopta un fan à alta pressione, è una pluralità di sette bozzelli di soffia elastica cù anguli sfarenti sò disposti in a parte auxiliaria di u corpu di a camera, è i prugetti restanti nantu à a superficia di u travagliu sò purgati è puliti.

8. Importa è exporta sigillo

U strumentu di sigillamentu d'entrata è di fora di u pezzu di travagliu hè fattu di piastra d'acciaio in gomma a molla. Per impedisce chì u prugettu splashing fora di a stanza durante u colpu di colpi, parechje guarnizioni di rinfurzamentu sò disposti à l'entrata è l'uscita di u pezzu di travagliu. E caratteristiche sò forti elasticità, longa vita di serviziu è effettu di tenuta. Tuttu u bonu.

9. Sistema di eliminazione di polvera

Filtru bag

U cullettore di polvera hè principalmente cumpostu da un filtru di borsa è un fan è un tubu di eliminazione di polvera. L'efficienza di eliminazione di polvera pò ghjunghje à u 99,5%.

10. Cuntrollu elettricu

U sistema di cuntrollu elettricu adopta u cuntrollu cunvenziunale per rializà u cuntrollu di tutta a macchina. Adopta cumpunenti elettrici d'alta qualità pruduciuti in casa è fora, chì hà i vantaghji di alta affidabilità è di mantenimentu convenientu. U circuitu principale hè cortucircuitu è ​​mancatu di fasa di ogni mutore da interruttore in miniatura è relè termale. , prutezzione di suprana. Ci sò ancu parechji switches di stop d'emergenza per facilità l'arrestu d'emergenza è impediscenu di espansione l'accidenti. L'interruttori di sicurezza sò disposti nantu à ogni porta di accessu di a stanza di pulizia è di a stanza di pulizia. Quandu una qualsiasi di e porte di accessu hè aperta, a macchina di sopra ùn pò esse iniziata.


U tempu di publicazione: 28 ottobre 2019

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!