Parlendu di i difetti cumuni è i metudi di trattamentu di a macchina di blasting shot

1-N-1

A qualità di a macchina per u fucile hè stata attenta quandu si compra: se l'apparenza hè squisita, sia chì a pulverizazione di pittura hè meticulosa; sia i guardiani, i pali, i rotori, i manichi di direzzione, e a rota di uccisione usata sò processati currettamente; sì l'effettu è l'efficienza di u colpu pò esse Attenite l'effettu previstu; sì a vita di serviziu di e parte dannighjata pò scuntrà i esigenze di l'industria. L'attrezzamentu di l'alloghju nantu à l'ughjettivu hè un equipaggiu meccanicu cumunu usatu, alcuni fallimenti cumuni accaderanu durante l'usu, i fabricanti di e macchine cù colpi sparati anu riassuntu qualchì sperienza di riferimentu. I difetti cumuni è i metudi di trattamentu di a machina di vaghjime sò ancu i seguenti:

1. Quantità insufficiente di acciaio à longu tempu di pulizia, effettu cattivu, bassa efficienza, è dannu seriu à a placca di guardia.
Metudu di trattamentu: aghjunghje una quantità adattata di azzaru (aduprate un amperometru di morsa per misura a corrente di u mutore di vampatura per ghjunghje à u currente nominale).
2. A porta di u colpu ùn hè micca curretta (a pusizione di a finestra di a manica direzionale ùn hè curretta) -lung di tempu di pulizia, effettu cattivo, efficienza ridutta, è dannu seriu à a placca di guardia.
Metudu di trattamentu: aghjustate a pusizione di a manica di l'orientazione è a finestra in modu chì hè prughjettatu sottu a coperchio di a porta, circa un terzu di a copertina di a porta (pudete aduprà tavule di legno o casca di carta per pruvà).
3. U roller ùn gira micca - u cilindru ùn gira micca, u rullo di supportu hè sempre in funzione, u rullo porta assai seriamente, è a guida di u cilindru hè usata.
A soluzione: Verificate a quantità di carica di u pezzu, è ùn deve micca più di u pesu necessariu. Verificate se ci sò oggetti stranieri o pezzi di travagliu appiccicati in u quadru.
4. A deviazione à u rullone-u razzu è l'anellu internu di a rota di supportu sò muzzicati è u rail hè danatu.
Trattamentu: Aghjustate u vituperu in a cima di u sediu di cuscinetti di u rullone di supportu per fà u tamburinu corre in cundizioni normali.
5. Povu effettu per eliminà a polvera: l'equipazione fuga cù a polvera.
Trattamentu: Verificate se a tappa inferiore di a polvera di u cullettore hè chjusa, è verificate se a rota di u ventu hè stata seriamente usata.
Questi sò solu uni pochi di i difetti cumuni è i metudi di trattamentu di l'equipaggiatura cù e fucile. Se avete una sperienza più pertinente per amparà, per piacè cumunicà.


Post tempu: 22-Ghjugnu 2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!