Piattariu d'acciau Colpiatore Machine

钢板 抛丸 机

 A placa d'acciau di tagliatoghje in piastra d'acciau hè una linea multifunzionale di pretratamentu in acciaio per a pulizia di parti strutturali saldate, acciaio H, acciaio, griglia e piastra d'acciaio.

Struttura

I cumpunenti funzionali principali di a macchina sò a stanza di pulizia, u rullucciu internu è u rullone d'alimentazione è di trasmissione, a macchina di varaghju, u sistema di circulazione di i prughjetti (cumprese u sollevatore, u separatore, u trasportatore à viti verticale è orizzontale, u mecanismu di ricuperazione di u prugettu) è u pipe di pillola). Istituzione, caccià di polvera, cuntrollu elettricu è altri cumpunenti

principiu di travagliu

Sta macchina hè un equipaggiu di battimentu d'altu rendimentu per l'alimentazione cuntinua di i trasportatori à rullini. Quandu i pezzi strutturali di l'azzaru o l'azzaru sò mandati in l'area di prughjetti di a sala di pulizia da u rullu trasportatore di velocità regulable cuntrullatu elettricamente durante u prucessu di pulizia, tuttu u corpu hè cupartu. Hè colpatu è fruttatu da forti projettili intensivi da diverse orientazioni di coordenate, in modu chì a scala, a capa di rugiada è a terra nantu à ella si distaccanu rapidamente. A superficia di u materiale d'acciau hà una superficie liscia cun una certa rugosità, è a carica è u scaricamentu di i rulli d'entrata è di uscita da i dui lati di a stanza di pulizia esterna. Pezzu di travagliu A polvere di projectile è a ruggine chì cade nantu à u materiale di l'azzaru sò purgati da u dispositivu di purgazione, è a mistura di pulveri sprimata hè trasportata da u visu per a recuperazione à l'embutu di a camera, è u trasportu di u visu verticale è orizontale hè coltu in a parte inferiore di u palu è poi alzata per a parte suprana di a macchina. In u dispusitivu, u prugettu puro separatu cascà in a tramoggia di u separatore per l'usu in u blasting shot. A polvere generata in u colpu hè mandata à u sistema di eliminazione di a polvera da u tubu di scaricamentu, è l'aria pulita hè scaricata in l'atmosfera, è u polvulu particulare hè capitu è ​​coltu.


Tempu di riposu: 21-20 d'uttobre

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!