Cume cuntrullà a racolta di cola di u polveru di colpu

2-2

1. Accendite a putenza di a macchina di sgranatura è accende l'alimentazione d'aria.

2. Move a terza manopola di l'armadiu di cuntrollu in u gear manual, apre u schermu manuale di u schermu tattile, è dopu appughjà u soffiatore di polvere, separà, alzà, è a coccia (ognuna separata da 5 secondi).

3. Dopu à u soffiatore di polvere, a separazione, u sollevamentu è l'operazione di a coclea di a macchina di sgrossatura, aprite manualmente a copertura superiore è a porta.

4. Dopu avè appesu u pezzu di travagliu, currete u pezzu di travagliu à a pusizione di sgranatura è chjude manualmente a tappa superiore è a porta. 5. Dopu chì a tappa superiore è a porta sianu chjose, appughjate a rotazione di u ganciu, a sbuffulatrice 1, a sbuffulatrice 2, è a sbuffulatrice 3 (ognuna à 10 secondi di distanza).

6. Dopu chì u ganciu sia giratu, a macinatrice 1, a macellatrice 2, è a macellatrice 3 sò operate, u cuntrollu tutale di a valvola à sfera hè pressatu, è a macchina di colpu entra in u prucessu manuale di colpu.

7. Dopu chì u tempu di sgrossatura hè ghjuntu, a sgrossatrice chjude automaticamente a rotazione di u ganciu, sgrossatrice 1, sgrossatrice 2, sgrossatrice 3, è valvola di pillola.

8. Aprite manualmente a tappa superiore è a porta per spustà u pezzu in a pusizione di scaricamentu.

9. Dui ganci giranu i pezzi superiori è inferiori.

10. Dopu chì tutti i pezzi sò stati trasfurmati, spegne manualmente u soffiatore di polvere, separà, alzà, è a coccia (ognuna separata da 5 secondi).

11. Dopu chì tutte e macchine di a macchina di sgrossatura sò state fermate, spegne l'alimentazione elettrica è aria.


Tempu di posta: Ott-26-2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!