Chì ci hè una macchina di sgranatura?

Shot machine à colpu hè una tecnulugia di trasfurmazione in chì u colpu d'acciaio,  u granu d'  sò colpi è impactati nantu à a superficia di u materiale à alta velocità per mezu di un colpu di sabbiatura. Rispuntatu cù altre tecnologie di trattamentu di superficie, hè più veloce, più efficace, è pò esse parzialmente trattenutu o stampatu in u prucessu di colata.

In l'anni 1930, una sucietà americana hà fattu a prima macchina di sgranatura in u mondu. A pruduzzione di apparecchiature di granata in Cina hà iniziatu in l'anni 1950, imitendu principalmente a tecnulugia di l'antica Unione Sovietica.

E macchine di granata ponu ancu esse aduprate per rimuovere bavure, diafragmi è ruggine, chì ponu influenzà l'integrità, l'aspettu o a definizione di e parti di l'ughjettu. A macchina di sabbiatura pò ancu rimuovere i contaminanti superficiali da una superficie parzialmente rivestita è furnisce un prufilu di superficie chì aumenta l'adesione di u rivestimentu per uttene u scopu di rinfurzà i pezzi.

Shot machine à colpu hè differente da colpo peened  macchina   in chì hè usatu à accurtà la vita la fatigue di parti, cresce differente Dio a superficia, cresce a forza di parti, o privèniri apparatus.

Più dettagli, visitate www.dx-blast.com

news82 (1) nutizia82 (2)


Tempu di posta: Aug-20-2021

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!