Chì ghjè a definizione specifica di forza e shot peening in shot blasting machiner

7

1. A forza è a freccia di u colpu in piani rivolti sò definiti da:

Forza: In meccanica, a capacità di un materiale per resistere à i danni da e forze esterne, cum'è a resistenza à a deformazione o a frattura, hè chjamatu forza. D’altronde, sta prestazione hè unu di i bisogni basi chì i cumpunenti meccanichi anu da risponde è di soddisfà.

Shot peening: shot peening, chì hè un prucessu di rinfurzamentu di a superficia largamente utilizatu in i macchine sparatu. Hà i vantaghji di l'equipaggiu simplice, operazione conveniente è senza limitazione in a forma è a pusizione di u pezzu di travagliu. U so scopu hè di migliurà a forza meccanica di e parte, cume a so resistenza à l'usura, a resistenza à a corrosione è a resistenza à a fatica, ancu di eliminà a tensione residua in e parti.

2.Fattori chì affettanu a forza meccanica di colpi La forza di a macchina per sparo, chì hà alcuni fattori influenzanti, hè: Dimensione di colatura di colpo: In generale, più grande è l'impastio di colpo, più grande è l'energia cinetica di l'impatto, e più grande è il blasting. forza, ma a copertura di i colpi cù colpi diminuirà. Dunque, mentre chì a forza di colpi pò esse assicurata, a piccula taglia di taglia pò esse aduprata quantu pussibule. Tuttavia, ci vole à fighjà a forma di a parte per esse ristretta. A durezza di u colpu di u colpu: Se a durezza di u colpu hè più altu ch'è a durezza di a parte, u valore di a durezza cambia in modu chì a forza di colpa di u colpu ùn hè micca affettata. A u cuntrariu, a durezza di colpi hè più bassa cà a durezza di a parte, è a durezza di colpi hè ridutta, a forza di salto hè ridotta. A velocità di u colpu di u colpu: aumentendu a velocità di u colpu hà da aumentà a forza di colpi, ma à u listessu tempu, pò aumentà a quantità di dannu di iliuri. Dunque, duvemu truvà un equilibriu trà i dui per avè una veloce adatta di scuppiatura è un bon effettu di tratu bè.

3. In a machina di fucilazione hè a lama una parte chì porta?

In a mulletta di colpu, a lama hè un pezzu consumable, è hè ancu un pezzu impurtante. Dunque, ci vole à prestu attenzione è cura di a lama per assicurà l'usu normale di a macchina tagliata è u bon effettu di l'usu. In termini di mantenimentu specificu, hè necessariu utilizallu bè è in modu standardizatu, è nantu à u materiale di a lama, deve esse usatu un materiale resistente à l'usura, cusì chì a vita di u serviziu di a lama pò esse assicurata.


Tempu di riposu: 13-20 di lugliu

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!