Chì ghjè u prucessu principale è u shot blasting in shot shot blasting machine?

          A machina di colpa di colpi, chì hè un pruduttu di u situ web è e parole chjave, cusì per noi tutti, hè un ughjettu chì deve esse familiaritatu è capitu, è quì sottu, basatu annantu à questu requisitu, u travagliu di apprendimentu di u pruduttu hè di spiegà a cunniscenza pertinente. Chì ognunu a tene l'ughjettu è u cuntenutu di l'apprendre, è tandu, a macchina tagliatrice pò esse usata bè è ragiunà.

         1. L'acquistu di apparizione di vittura puderà esse prudente? Ci sò qualunque istruzioni nantu à i cunsiderazioni di compra?

         L'acquisto di prudutti per i macchinari di battitura pò esse dichjaratu chì questu hè un compitu impurtante, chì deve esse trattatu cun prudenza è serietà, perchè se ci hè una scelta sbagliata, hà da purtà assai effetti avversi, cum'è causà scarti di prudutti è dendu. l'utilizatore una certa perdita Economica. In quantu à e cunsiderazioni di compra di stu pruduttu, ci sò qualchi struzzioni. Duvete avè una cunniscenza chjara di ste struzzioni per rende l'attinzione durante u prucessu di compra è applicà currettamente, in modu chì pudete avè ghjudicamenti precisi è scelte currette.

        2. Chì hè u principale rappresentante di i macchinari di battitura?

U rappresentante principale di a macchina blasting shot hè, da un puntu di vista prufessiunale, a macchina per a macchina blasting shot, chì pò eliminà cumplettamente l'accessorii nantu à a superficie di metallo, cum'è a scala è a ruggine, è pò ancu esse colpita da colpi. Pigliate per ottene una capa superficiale specifica. Nantu à u mediu di battimentu, ponu esse diverse specificazioni di sabbia, particelle di carburo di silicuu è bole di azzaru chjucu, etc. Quale di sceglie hè determinatu da i bisogni di trasfurmazione è l'ughjettu à esse sparatu.

        3. Hè a superficia di l'equipaggiu per esse sparata? Shot blasting, quale hè u prucessu specificu?

        Da u puntu di vista prufessiunale, a superficia di trasmissione hè processata dopu à a finitura di a superficie di ingranaggio è finita, è ùn hè micca necessariu u prucessu di colpi. Per quessa, a risposta à u prublema unu hè chì ùn hè micca necessariu scuppiare sparatu, dunque u colpu hè micca adupratu. meccanica. Tuttavia, hè bisognu di trattamentu di calore per assicurà un bonu rendiment di a superficia di ingranaggi.

        Shot blasting, chì aduprerà alcune macchine di tirre o attrezzature per tagliaturi, i rapprisintanti principali sò diverse macchine di colpi, è u prucessu di colpu hè un prucessu di trasfurmazione in frio separatu, è a finitura di a superficia di u travagliu hè cambiata per a triturazione. U stessu hè un prucessu diversu. Shot blasting by shot shot blasting machine o equipamentu blasting shot pò mudificà a microstruttura di l'ughjettu è mudificà a rugosità di a superficie di l'ughjettu brusgiatu per ottene l'effettu di trasfurmazione desideratu.


Post tempu: Ghjugnu 06-2019

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!