Chì hè a funzione di u sistema operativu di a doppia ganciu à colpu di sgrossatura?

吊钩 4

Doppiu ganciu à colpu di sgranatrici hè un tipu di macchina à granulazione sviluppata. Sta macchina di sgranatura hè aduprata di solitu durante u pretrattamentu di e piastre d'acciaio. Hè cumpostu principalmente di sistema di cuntrollu elettronicu, sistema di trasportu di pezzi è altre combinazioni strutturali. Chì hè u rolu di questi sistemi operativi di a macchina di sgranatura à doppiu ganciu?

1. sistema di trasmissione di a pezza U sistema di trasmissione di a pezza di travagliu di a doppia ganciu à colpu di sgrossatura adotta un dispositivu di cambiamentu di velocità continuu, chì pò operà indipindente o sincronicamente. I so materiali di tavula à rulli utilizanu materiali speciali, sti materiali anu una forte resistenza à l'usura, è aghjunghjenu ancu una guaina à l'esternu. In listessu tempu, un dispositivu di rilevazione di pezzi hè installatu fora di a sala di sgranatura, chì pò rilevà u tempu di ritardu necessariu da a regolazione PLC dopu u casting, è u tempu di operazione hè più accuratu.

2. grana d'acciaiu Dopu chì a piastra d'acciaio hè stata esportata, ci sarà assai grana d'acciaio. A grana d'acciaiu deve esse eliminata. Pudete aduprà una spazzola à rulli in nylon ad alta resistenza per a pulizia. Dopu a pulizia, per piacè aduprate dui soffiatori di a macchina di granigliatura per pulizia.

3. sistema di circulazione U sistema di circulazione di u doppu ganciu à colpu à colpu adopra una macchina per vince tende, un trasportatore à vite di alta putenza è un ascensore à benna. U sistema di circulazione di proiettili di a macchina di granata hà ancu una bona funzione di avvertimentu di fiasca.

4.sistema di rimozione di polvere di granata A capacità di rimozione di polvere di granata di u sistema hà righjuntu u 99%. Utilizza un sistema operativu di pulizia è sedimentazione à cartuccia filtrante multistratu di pulverizazione. A so concentrazione di emissioni hè inferiore o uguale a 100 mg per metru cubu, chì risponde pienamente à e normative di sicurezza naziunale. Quì sopra hè l'effettu di vari sistemi operativi di a macchina à granulazione doppia. In fatti, questu hè ancu a cumpusizioni generale di a macchina di sgranatura à doppiu ganciu. L'effettu cumbinatu di questi sistemi rende a macchina megliu.


Tempu di posta: Nov-16-2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!