Quali aspetti devenu esse attenti à a sicurezza di u funziunamentu di a macchina di granata?

9_ 副本

Ci sò parechji tippi di macchine à sgranatura, cume macchine à sgrossatura à tamburu, macchine à sgrossatura, ecc., Chì si basanu nantu à e caratteristiche di u pezzu è eseguiscenu operazioni adatte per compie megliu a pulizia superficiale di u pezzu. A macchina di sgrossatura pò trattà efficacemente cù i detriti nantu à a superficie di u pezzu. Ch'ella sia una grande pezza o una piccula pezza, ci hè una macchina adatta per granulà u compitu.

Quali aspetti devenu esse attenti à a sicurezza di u funziunamentu di a macchina di granata?

I travagliadori ùn sò micca permessi di travaglià senza attrezzi protettivi. Perchè a macchina di sgrossatura produrrà polvere quandu funziona, causerà danni à u corpu umanu, è in listessu tempu, si schjarà intornu durante u prucessu di sgrossatura, cusì l'usura protettiva di u persunale deve risponde à u standard. Se vulete aghjunghje sabbia o raccoglie sabbia, u cullettore di polvere deve esse acceso è ùn pò esse fermatu per evità l'accumulazione di polvere è a pulizia impura.

Inoltre, à l'occasione, l'attrezzatura di rimozione di polvere di a macchina di sabbiatura deve esse torna soffiata, in modo chì a polvere residua in a macchina possa esse spazzata. Per ùn bluccà a macchina cù polvere è influenzà u funziunamentu normale. Quandu a macchina hè in funzione, ùn accende micca l'interruttore ripetutamente. Questu brusgià facilmente a macchina o danneghja e parti di a macchina. A macchina di sgranatura deve ancu esse mantenuta à l'ora ordinaria, è hè necessariu avè un prufessiunale per fà ispezioni regolari per truvà è risolve i prublemi à tempu, affinchì a sgranatrice possa funzionà megliu. Dunque, l'usu di a macchina di sabbiatura deve seguità strettamente e regule di sicurezza.


Tempu di posta: Sep-21-2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!