Chì sò e parti chì sò spessu rimpiazzate per e macchine di granigliatura à rulli?

   3_N

    A macchina di sgranatura generale hè un tipu di apparecchiature autodistruttive. U colpu d'acciau hè un tipu di dannu à l'attrezzatura stessa mentre colpisce u pezzu. E parti vulnerabili di a macchina di sabbiatura di u trasportatore di rulli generale sò i seguenti:

    1. A piastra di guardia interna di a macchina di sgranatura, a manica direzionale di a lama interna di a macchina di sgranatura, a rota di sgrossatura, a girante, a piastra di guardia superiore, a piastra di guardia laterale, a piastra di guardia finale, l'imbutu di sabbia , l'anellu di stampa, u pressu pressu, i chjusi, ecc.

    2. Shot blasting machine crawler, u crawler hè ancu culpitu da u colpu di l'acciaio, perciò hè ancu una parte vulnerabile.

    3. Piastre di prutezzione, fermaglii, ecc. In a camera di granata.

    4. Accessori di colettore di polvere, saccu di polvere, meccanismu di rapping, ecc.

    U miglioramentu di a qualità di u pruduttu ùn hè micca solu vitale per u sviluppu di l'impresa, ma hà ancu un impattu prufondu nantu à a sucietà. A qualità di i prudutti o di i servizii hè u fattore principale chì determina a qualità di una impresa, u so sviluppu, a so forza economica è u so vantaghju cumpetitivu. A qualità hè ancu un fattore chjave in a cumpetizione di u mercatu. Quellu chì pò purtà à l'utenti prudutti o servizii soddisfatti in modu flessibile è efficiente pò guadagnà u vantaghju cumpetitivu in u mercatu.


Tempu di posta: Nov-02-2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!