Caratteristiche uniche di accia grana

Rail Steel Grit

Steel Grit hè adupratu sempre di più in castings grossi è chjuchi, generalmente cacciate a ruggine sott'à l'ossidazione è u trattamentu d'aspettu cunnessu. A ragione per chì Steel Grit hè largamente utilizatu hè a so propria caratteristiche uniche. Permette di presentà e caratteristiche di Steel Grit qui:

Durezza moderata, durezza è resistenza à l'impattu, pò esse usata ripetutamente parechje volte, longa vita, bon rimborsu, forte adesione, veloce di pulizia rapida, cunsumu pocu di sabbia, senza rottura, alta luminosità di u travagliu di pulizia, bonu effettu tecnicu, trattatu da stu pruduttu. a pulizia di e superfici metalliche hè cunfurmata à i normi internaziunali.

Cum'è un strumentu per l'urdinamentu di l'ossidazione, hè necessariu di pulizziare effittivamente a ruggine è e tracce lasciate da l'ossidazione nantu à u travagliu senza danni à a superficia è l'apparenza di u pezzu. L'utili chì anu da esse puliti deve esse moderatamente duru, cusì solu, Steel Grit hè stata largamente usata è ricunnisciuta da e persone, hè digià un bisognu è duverebbe esse.


Post tempu: Nov-04-2019

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!