Attraversu tippu di colpi à blasting machine standard di qualità

     1. Chì ghjè u standard per una bona qualità di produttu attraversu u tippu di vignaghjoli di colpu? A traversu u tippu di tagliatore di colpu, u standard di bona qualità di u pruduttu, u so specificu hè: a qualità di u pruduttu hè qualificata è a qualità hè bona, è pò esse durabile. Durante l'usu, ùn hè micca propensu à prublemi di fallimentu, pò esse usatu normale è hè assai efficiente per aduprà. Inoltre, l'equipamentu hè stabile, sicuru è affidabile, è hà una longa vita.

   2. Per mezu di u tippu di tagliata adattazione, chì materiali pò esse adupratu? Per mezu di u tippu di tagliatrici, i materiali chì ponu esse aduprate sò parechji tippi di materiali rigidi, cume plache d'acciaio, materiali d'acciaio, travi d'acciaio, sezioni d'acciaio, tubi d'acciaio è castings d'acciaio, etc., è ponu esse realizati un travagliu ininterrottu continuu. per caccià u pezzu di travagliu. A scala di l'ossidu, ecc, è ancu qualchì pre-trattamentu. Stu tipu di macchina di colpi hè assai simplice è cunvene per operare. Basta à mette u materiale è appughjà u buttone di inizià per cumincià à travaglià.

   3. Cumu evità grandi vibrazioni in a vittura blasting machine in a shot shot blasting machine? Voleva evità a grande vibrazione di a vittura blasting machine à traversu a shot shot blasting machine, ci vole à ottene i seguenti aspetti: In prima, evitate un usuviu seriu di a lama, mantenite l'equilibriu di rotazione; u sicondu hè di evità l'usura seria di l'impulsore; u terzu hè di fà a lubrificazione di u cuscinamentu per evità chì u cuscinamentu sia brusgiatu; u quartu hè di verificà se u bullone di fissatura di a macchina blasting hè svintu o svintu, è in casu hè Fissu puntuale per impedisce allentà a macchina blast.

通过 式 抛丸 机 图片


Tempu di posta: 02-02-2019

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!