L'impurtanza di l'equipaggiatura cù quistioni è cumu si mantenenu bè

      L'equipaghjini di colpu, chì hè una di e parole chjave di u situ web, è u so rappresentante principale hè una macchina blasting shot, cusì hè necessariu avè una comprensione è una capiscenza cumprenda, per sapè quale hè è cumu aduprà bè è avè un bonu effettu. Ùn ci sarà micca prublemi cum'è un usu incorrectu, chì avarà un effettu avversu.

1. Hè sparatu u colpu in un attrezzatu di colpu? Cume ottene effetti differenti di trattamentu superficiale?

      Shot blasting in shot-blasting Equipment, da un puntu di vista prufessiunale, questu hè un aspettu impurtante, perchè affettherà a qualità di u disparu è l'effettu di rottura di l'equipaggiatura di colpi, dunque ùn deve micca esse sottovalutatu è sloppy. A so spiegazione prufessiunale hè: gettà meccanicamente i pellet à una velocità assai alta è à un certu angolo à a superficia di u pezzu, è sguassate e impurità è a scala di l'ossidu nantu à a superficia di u pezzu. Quandu u blasting shot hè finitu, i pellet è l'impurità purificate sò recuperate separatamente, è i pellets ponu esse riutilizati. Per ottene effetti di trattamentu di superficia sferenti, hè necessariu di cuntrullà a dimensione di e particelle è a forma di i granuli, è aghjustà è stabilisce a velocità di marchja di l'equipaggiu per cuntrullà u flussu di espulsione di i granuli per ottene i punti di forza di espulsione differenti. scopu.

2. Seranu attrezzati i tagliani in a produzzione di castings?

     In a produzzione di castings, se vulete sguassà a superficie da a sabbia è a scala, deve usà l'equipaggiu di blasting shot per uttene u scopu per fucilazione. Inoltre, questu hè ancu benefica per i castings, chì ponu eliminà a sabbia è a scala di a superficia, è ponu migliurà a qualità di u casting, cusì hè unu di l'equipaggiu impurtante.

3. Cumu duverà esse realizatu u mantenimentu di l’attrezzature di salvezza?

     U mantinimentu di l'equipaghjine di colpu hè un compitu impurtante, cusì ùn pò micca esse trattatu è rializatu. In termini di cuntenutu specificu, hè:

     (1) Fà u travagliu di lubrificazione è mantenimentu di l'equipaggiu, a lubrificazione di e parti di lubrificazione duverebbe stà in locu, è ùn deve micca esse omissioni. L'attrezzatura di e tagliate deve esse inspeccionatu prima di l'usu. Se ci hè qualchì prublema, deve esse trattatu in tempu, senza ritardu, è l'equipamentu ùn deve micca esse permessu di travaglià.

    (2) I cumpunenti principali di e attrezzature sparatu anu da esse inspeccionati spessu. Se ci hè qualchissia prublema, risolvi à u tempu per evità di affettà l'usu nurmale di l'equipaggiu. Inoltre, alcune di e so cumpunenti sò sottumesse à l'ispezione secundaria.

4. Ci sò sfarenti mudelli di attrezzature di colpi?

    U prublema, per esse sicurizatu, hè chì a risposta hè sì, perchè ci sò sfarenti tippi di materiale di colpu, cume u tippu di crawler, u tip catenariu, u tippu di passà è u tippu di ganciu, è questi tippi differenti ponu avè mudelli differenti, cusì anu da esse. avè una certa comprensione è capiscitura in modu chì puderanu sceglie correttamente è adupralli ragiunate.


Post tempu: 26-20 marzu

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!