A macchina di sgrossatura di rulli-trasportatori hè u cumpunente principale di l'industria integrata

8.24-14N

L'attrezzatura industriale d'oghje si cuncentra spessu nantu à l'incarnazione di l'integrazione. L'integrazione pò micca solu salvà u tempu di travagliu, rende l'operazione trà macchine è macchine più integrata, riduce a perdita di tempu, ma ancu risparmià u travagliu è simplificà i passi chì urigginariamente necessitavanu trasfurmazioni manuali à mezu. È a rulliera hè una di e cumpunenti principali di l'integrazione industriale.

A macchina di sgrossatura di u trasportatore à rulli hè cumposta principalmente da un sistema di preriscaldamentu, un sistema di sgranatura di colpi è un sistema di asciugatura è vernice più tardi. Cuntrullata da l'elettricità, dopu chì i castings sò inviati à a pista di rulli, a macchina hè priscaldata per tene i castings à una certa temperatura, chì pò rende più evidente l'effettu di granata. Tandu i castings seguitanu a traccia in u sistema di sgranatura, è u sgranatura centrifugale sospesa pò eseguisce a sgranatura nantu à i casting nantu à a pista à 360 gradi senza sbagli. A pista sopra à u tavulinu à rulli permette à u casting di esse fissu in una pusizione è ùn scorrerà micca à manca è à diritta per via di l'azione passante. Dopu à u colpu di colpu, i castings ponu esse direttamente asciutti è più tardi verniciati per diverse forme.

E trè parti di a macchina di sgrossatura di u trasportatore à rulli sò spessu combinate di manera compatta, chì hà un bonu effettu di lisciatura per alcuni picculi casting o casting cù forme irregulari, è a macchina di sgrossatura hà spessu un cullettore di polvere, chì pò esse adupratu per a sabbiatura effettu. Dopu chì a polvere sia pulita direttamente, a qualità di pulizia hè assai bona, riflettendu un ambiente di travagliu di qualità superiore.


Tempu di posta: Oct-16-2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!