A macchina di sgrossatura di rulli-trasportatori hè u cumpunente principale di l'industria integrata

Macchina di sgrossatura Rebar shot-2

L'attrezzatura industriale d'oghje si cuncentra spessu nantu à l'incarnazione di l'integrazione. L'integrazione pò micca solu salvà u tempu di travagliu, rende l'operazione trà macchine è macchine più integrata, riduce a perdita di tempu, ma ancu risparmià u travagliu è simplificà i passi chì urigginariamente necessitavanu trasfurmazioni manuali à mezu. U traspurtadore à rulli hè unu di i principali cumpunenti di l'integrazione industriale.
À u trasportatore di rulli a macchina di granigliatura hè cumposta principalmente da un sistema di preriscaldamentu, un sistema di granata è un sistema di asciugatura è vernice più tardi. Cuntrullata da l'elettricità, dopu chì u casting hè mandatu à a pista à rulli, a macchina hè priscaldata per tene u casting à una certa temperatura, chì pò rende più evidente l'effettu di granata. Tandu i castings seguitanu a traccia in u sistema di sgranatura, è u sgranatura centrifugale sospesa pò eseguisce a sgranatura nantu à i casting nantu à a pista à 360 gradi senza sbagli. A pista sopra à u tavulinu à rulli permette à u casting di esse fissu in una pusizione è ùn scorrerà micca à manca è à diritta per via di l'azione passante. Dopu à u colpu di colpu, i castings ponu esse direttamente asciutti è più tardi verniciati per diverse forme.
À e trè parti di u trasportatore di rulli à colpi di macchine di sgrossatura sò spessu cumbinate in modu compactu, chì hà un bonu effettu di lisciu per alcuni picculi casting o casting cù forme irregulari. È a macchina à granata hà spessu un cullettore di polvere, chì pò esse adupratu per l'effettu di granata. Dopu questu, a polvere hè pulita direttamente, è a qualità di pulizia hè assai bona, riflettendu un ambiente di travagliu di qualità superiore.


Tempu di posta: Aug-28-2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!