Cume Sceglie Macchina di Sabbiatura in Acciaiu

吊钩 4

Una selezzione impropria di colpi d'acciaiu pò influenzà u funziunamentu nurmale di u colpo di machine currishè pò causà un fallimentu di a macchina.

A vittura d'acciau d'acciau, comunamente utilizata sò pillole di taglio di filu d'acciaio, pillola di liga, pillola d'acciaio cast, pillola di ferru è cusì.

I clienti chì utilizanu macchine sparatevuli vogliu truvà calzature d'acciaio adatti. U sceltu di calzature d'acciaio di bona qualità ùn pò solu migliurà a vita di u serviziu di e macchine sparate è i so pezzi d'usura, ma dinò migliurà a qualità superficiale di i prudutti. In generale, sceglite calzature d'acciaio. U tippu è a dimensione di a cosa principale hè di guardà à e parte pulita.

I metalli non ferrosi adupranu generalmente pellet d'aluminiu o pellets d'acciaio inox:

Azzaru ordinariu è i so parti saldati, castings, azzaru è altri prudutti siderurgici;

A più grande u diametru di u colpu d'acciaio, più alta a rugosità di a superficia dopu a pulizia, ma più alta l'efficienza di pulizia;

L'efficienza di taglio irregulare o di filu d'acciau di l'interruttore irregulare hè più altu di quellu di a sfera sferica, ma a rugosità di a superficia hè ancu alta;

I prughjetti altamente efficaci portanu l'equipaggiu rapidamente (relativamente), ma solu per u tempu d'usu, ma ùn hè micca troppu rapidu in cunfrontu di l'efficienza di a produzzione.

a) A durezza hè proporzionale à a velocità di pulizia, ma inversamente proporzionale à a vita. Dunque, a durezza hè alta, a velocità di pulizia hè rapida, ma a vita corta hè grande, cusì a durezza duverà esse moderata (circa HRC40-50 hè adatta).

b) Durezza moderata, rimborsu eccellente, in modu chì i colpi d'acciau puderanu chjappà ogni parte di a stanza di pulizia, riducendu u tempu di trasfurmazioni.

c) I difetti interni cum'è i cracci di colpu è i buchi di contrazione in u projectile ponu affettà a so vita è aumentanu u cunsumu.

d) A densità interna tende à esse minima quandu a densità hè più grande di 7,4 kg / cc.


Tempu di posta: Jun-02-2021

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!