Shot machine à colpu

   20190312094635  

     Shot shot blasting machine hè un tipu di projectile d'alta veloce chì hà ottenutu l'effettu di rimuove a scala di sabbia è d'ossidu nantu à e parti di colata, parti forgiate è simili. A machina di fucilazione hè apprussimatamente divisa in cinque tippi in u tippu di u travagliu attuale:

      1. Macchina di colpi di tippu di a traccia U rotulu di schernu hè adattatu per a pulizia di a superficia è u rinfurzamentu di pezzi di pruduzzione di grande è mediu. U pezzu di travagliu deve esse pulitu cù un pesu di menu di 200 kg. U trattamentu di calore, a macchina pò esse aduprata in una sola macchina, è pò ancu esse usatu inseme. Applicazioni: Pulizia è lucidatura di e parte di funditura, ghisa di precisione, falsificazione di precisione, ecc. Elimina a scala di a superficia di i pezzi trattati da calore, fundizioni, e forgiature. Fortificazione di a primavera. Derusting è pre-trattamentu di i fasteners.

     2. Hook type blasting machine Hook type blasting machine cum'è mudellu standard di shot shot blasting machine, a capacità massima di trasportu hè 10.000 kg, l'efficienza di produzione di questa macchina di blasting machine hè abbastanza alta, è a flessibilità hè ancu abbastanza grande. Hè un equipaggiu di pulizia è di rinfurzamentu ideale. Hè principalmente adupratu per u trattamentu di a superficia di diverse castings mediani è grossi, scurdatori, saldature è pezzi trattati da u calore, cumpresi pezzi di travagliu fragili è in forma irregulare.

     3. Macchina di brusgiatura di culleghju di cullezzione Trolley di cullezzione à culleghju hè adattata principalmente à a produzzione in massa di a pulizia di a superficia di un travagliu di picculu è mediu. Stu tipu di equipaggiamentu hè adattatu per i connettori di u mutore, ingranaggi, molle di membrana, ecc. Industria, cun alta efficienza di produzzione, bon effettu di tenuta, struttura compatta, carichi è scarichi convenienti è altu cuntenutu tecnicu.

     4. U tubu d'acciaio internu è esterno di u muru di colpi di a battezza usanu a tecnulugia di tirone peening per pulizziari u muru internu di u cilindru. Hè un novu tipu di macchina per spuntà u tubu di u tubu nettu. Utiliza principalmente l'aria cumpressa cum'è putenza per accelerà u projettile per generà certa energia cinetica è spruzzà u muru internu di u cilindru. Quandu u cilindru hè posizionatu in a camera di pistola di pulverizzante, a pistola di pulverizzazione si estenderà automaticamente in a buttiglia rispettiva, è a pistola si spende in avanti è in cavità per finisce a pulizia in tuttu u spruzzo di u muru internu di a buttiglia, chì hè u tippu sceltu da l'industria di cilindri di gas.
     5. A vittura blasting machine di a strada blasting machine adopra a rota blasting shot azionata da u mutore per generà forza centrifugale è forza di ventu durante u prucessu di rotazione d'alta veloce. Quandu una certa granularità di u projettile scorri in u tubu di u colpu (a flussibilità di u prugettu pò esse cuntrullata), hè accelerata in alta velocità. In a rota di splitting rotativa, sottu a forza centrifugale, u projettile hè ghjittatu in a manica direziunale da a finestra di a rota di splitting, è poi scacciatu da a finestra di manica direzzionale (cuntrullendu a direzione di lanciazione di u pellet), è pigliatu da l'alte. -speed blade rotating. E accelerà continuamente longu a lunghezza di a lama finu à chì hè ghjittata, u prugettu projettatu formanu un certu flussu di forma di fan, è u pianu di travagliu di l'impattu ghjucà u rolu di pulizia è di rinfurzà. U projectile poi passa per a camera di rimborsu cù a polvera è l'impurità à a cima di a tramoggia di almacenamiento. U scrubber di riflusione automaticu pulisce automaticamente ogni elementu di filtru rinviatu l'aria furnita da u compressore. Finalmente, l'internu di a màquina hè pulita da u flussu di l'aire di u aspiratore currispondente, è i pellet è l'impurità pulite sò recuperate separatamente, è i pellet ponu esse riesaminati. A vittura hè dotata di un colettore di pòlvara, chì pò ottene una custruzione senza polveri è senza contaminazione, chì ùn solu migliurà l'efficienza ma pruteghja ancu l'ambiente.


Post tempu: 14-20 Ghjugnu

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!