Chì hè l'ambitu di applicazione è u scopu di travagliu di l'attrezzatura di granata?

10.6 抛丸 机

L'attrezzatura di granata lancia proiettili ad alta velocità, chì hà un certu impattu nantu à a superficie di u pezzu è cade, in modo da pulì a superficie di u pezzu. U duminiu di applicazione di l'attrezzatura di granata hè sempre più largu, è diventa di più in più pupulare. Per esempiu, a fabbricazione di macchinari, l'industria di l'automobile è altri pezzi da travaglià anu da esse trattati megliu cù a so funzione, allora chì hè u scopu di travagliu di l'attrezzatura di granata Cosa?

Prima di tuttu, l'attrezzatura di sabbiatura pò eseguisce a pulizia di a superficie. Se a pezza hè stata aduprata dapoi un bellu pezzu, è a superficia hè facilmente ossidata o arrugginita, ciò chì influenza l'usu, allora a macchina di granigliatura pò solu compie u travagliu di pulizia. Indipendentemente da a forma di u pezzu, da a superficia o da u muru internu di u pezzu da lavà, pò esse adupratu per cumplettallu.

Dopu, l'apparecchiatura di sabbiatura pò ancu ghjucà un rolu in u rinfurzamentu di u pezzu. Attraversu i colpi ripetuti di u prughjettu, a forza di a superficia di a pezza da lavorà aumenterà, avendu cusì una migliore durabilità. Un tali pezzu di travagliu averà una vita di serviziu più longa di l'altri pezzi simili, è risparmia ancu assai investimenti di costi per l'impresa, senza sostituzione frequente di a macchina.

Aduprà altri metudi per pulisce a superficia di u pezzu pò facilmente grattà a superficie è causà danni irreversibili. L'usu di l'attrezzatura di granata hè diversu. Pò esse pulitu bè senza dannà a superficie di u pezzu, da pudè diventà sempre di più pupulare è pò riduce assai perdite.


Tempu di posta: Oct-09-2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!