Chì hè u shot peening?

 

Macchine Agricultura Pezzi Shot Blasting Machine-1

Migliurà a forza di fatica

U colpu hè u prucedimentu cuncipitu apposta per aumentà a forza di fatica di cumpunenti sottumessi à un stress alternante.

Un stress residuale tensile hè generatu in un prucessu di trattamentu di superficia o un prucessu di trattamentu termale cum'è moltu, fresatu è curvatu. Questa tensione residuale tensile reduce u ciculu di vita di e cumpunenti. U peching shot pò cunvertisce l'estressi residue tensile in stress compressivu residuale, chì aumenta enormamente u ciculu di vita è a capacità massima di carica di a parte.

Shot principia meccanica di colpi

U colpu à u colpu hè un prucessu di travagliu à friddu usatu per creà una strata di stress compressivu residuale per migliurà e proprietà meccaniche di u metallu. U colpu di u colpu adupreghja u colpu (metalli tondi, vetro o particeddi ceramichi) per colpisce a superficia metallica cun una forza sufficente per pruduce a deformazione plastica. L'usu di colpi in pani pò deformà plasticamente a superficia metallica per altere e proprietà meccaniche di a superficie metallica.

U vantaghju principali di u peening di u colpu hè di ritardà o di prevene cracking in cumpunenti di alliame di tensione altamente resistenti.

Pudemu trasfurmà questi scarsi fabbricazioni è manipulendu tensioni tensili in stressi di cumpressione residue chì aumentanu a vita di serviziu, allungendu a vita di i cumpunenti.

Stu prucessu pruduce un stress compressivu residualu nantu à a superficia di u cumpunente. U stress compressivu aiuta à prevene u cracking perchè a crack ùn pò micca sparisce sottu à l'ambiente di cumpressione creatu da u peening shot

I benefici di stu prucessu sò stati pruvati, cum'è l'usu di cumpunenti relativamente brevi (cum'è e vitture di corsa F1) in condizioni di stress elevati, è ancu cumpunenti chjave più durabile è più stabili utilizati in motori di aerei è cumpunenti strutturali. .


Tempu di posta: 19-20-20

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!