Chì sò l'effetti di l'alta temperatura è di l'alta umidità annantu à a macchina à granulazione à doppiu ganciu?

18-1

In un ambiente à alta temperatura è alta umidità, quandu si utilizza una macchina di sgrossatura à doppiu ganciu, u riduttore, u motore, a lama, ecc. Sò facili da generà calore, è a temperatura di l'aria stessa hè alta è u calore hè altu. A macchina à granulazione ùn hè micca faciule da scaldà. Quandu si travaglia in questa situazione, u cunsumu di l'accessori di a doppia ganciu di sgrossatura aumenterà in modo esponenziale. Siccomu a macchina à granulazione doppia à ganciu stessa hè in un ambiente piovosu, umidu è umidu, i cumpunenti elettrichi di a macchina à granulazione anu da invechjà è cortocircuitu. Sta situazione richiede una attenzione particulare. U granu d'acciaiu adupratu in a macchina à granulazione à doppiu ganciu hè faciule da arrugginisce in un ambiente umidu, è a grana d'acciaiu arrugginita hè faciule da dannà a cinghia di sollevamentu è a spirale di a sgranatrice durante l'usu.

Dunque, in l'ambiente di alta temperatura è umidità, a macchina di sgrossatura à doppiu ganciu deve esse riparata, e parti chì devenu esse rimpiazzate devenu esse rimpiazzate à tempu, è l'oliu deve esse riempitu à tempu. Inoltre, materiali di alta qualità devenu esse aduprati quandu selezziunate i materiali per e parti di a macchina à granulazione doppia.

Per esempiu, u dispositivu di prutezzione di a doppia ganciu di sgrossatura, e lame, ecc. Devianu esse fatte di altu cromu, a grassa deve esse di alta qualità, è i cuscinetti devenu esse aduprati. In listessu tempu, l'attellu di produzzione di a doppia macchina di sgrossatura à colpu deve esse ben ventilatu è raffreddatu. Solu cusì si pò allargà più efficacemente a vita di serviziu di a sgranatrice. In generale, e parti resistenti à l'usura è e parti chì portanu di a doppia ganciu sò stati fatti di ghisa resistente à l'usura. In termini di vita di serviziu, a vita di serviziu di a lama supera 500 ore, mentre a piastra laterale è a piastra superiore necessitanu almenu 800 ore. A piastra finale deve ghjunghje à 1200 ore, a rota di separazione di a manica direzionale deve ghjunghje à 1800 ore, a copertura di u corpu principale ùn deve esse un prublema in un annu, è a macchina di sgrossatura chì hè stata aduprata da più di 2 anni hè sempre in bona situazione. Tuttavia, alcune macchine di granata anu subitu una usura severa dopu à trè à quattru mesi di operazione.


Tempu di posta: Nov-10-2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!