A traccia di tippu di tagliatoghje cù una efficienza pruduttiva alta

     1

    I reguli di operazione di a macchina scucchiadore di cinghiale sò i seguenti: prima di l'appiecazione di l'ughjettivu, hè necessariu di fà u travagliu fluidu necessariu per chì l'equipaggiu pò rende u travagliu nurmale. Eseguite l'ispezione necessaria nantu à e diverse parte operative di l'equipaggiu, è se hè speciale, deve esse manipulatu rapidamente per evità danni à l'equipamentu.

     L'interruttore di u limitu di a macchina blasting shot deve esse pruvatu à esse sensibule è affidabile. Se ci hè qualchì problema, deve esse trattatu rapidamente. Quandu a porta di a macchina hè chjusa, hè strettu pruibitu di rinversà a pista di ignizione. L'alimentazione è u scaricamentu di a macchina blasting shot deve esse operatu in modu sicuru. Aspetta fin'à chì a macchina tagliata hè sbagliata completamente prima di pudè apre la porta finale. L'ispezione di a machina di colpi deve esse fatta in cundizioni di fallimentu di energia.

      A machina di rigalu tipograficu di a pista hè un pezzu di gomma resistente à l'usura o una maniglia carica d'acciaio manganese. In generale, l'impulsore rotanti d'alta veloce hè adupratu per scaccià u projectile nantu à u pezzu di travagliu in u corpu di a camara per uttene u scopu di pulizia. Hè adattatu per una larga gamma. Per esempiu, per a colata di sabbia, rimozione di ruggine, rimozione di scala è rinfurzamentu di superficia di picculi castings, forgiature, stampature, ingranaggi, molle, etc., hè particolarmente adatta per a pulizia è u rinfurzamentu di e parti chì teme a colisione.

     A forza di a macchina cattivista di colpu di crawler hè inseparabile da i vantaghji di i so diversi cumpunenti. A macchina sana usa un cumpunente assai forte. Utiliza una macchina cantilever blasting centrifugal. A vita di a macchina hè assai aumentata, è a struttura di a machina hè ancu assai simplice. Inoltre, una pulea hè aduprata. Sta struttura utilizza una bona tecnulugia, aumenta assai l'efficienza di travagliu di a macchina cacciatore di scucchiaturi è riduce u travagliu.

     U vantaghju primariu di una macchina chì hè stata scelta per l'usu hè a so prestazione. I macchine cù traccia cù traccia di traccia anu un vantaghju di prestazioni forte. Perchè sti macchine combinanu a tecnulugia domestica è straniera, sò una bona macchina di pulizia. È solu ùn hà questi, u so aspettu di u sonu hè strutturalmente superiore, un basso rumore, struttura compatta, è cusì hè adupratu in pruduzzione in batchje grande è mediu, a cattura di cinghje cum'è a rusticità è u rinfurzamentu Shot blasting.


U tempu di creazione: 23-20-Jul

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!