A vittura attraversata hè stata aduprata più è più largamente

     通过 式 抛丸 机 图片

    A vittura bluccadori di tipu attraversu soprattuttu u lucalamentu di a superficia di u casting è a scala. Quasi tutti i pezzi di castings è di l'acciaio deve esse sparati à mezu à i panni di colpu. Questu ùn solu ùn aiuterà per pulizziaghju u castings è a scala di sabbia è ossidu nantu à a superficia di l'azzaru, ma hè ancu una parte indispensabile di l'ispezione di a qualità di u casting.

      1. In u prucessu di pruduce castings, dopu a pulizia di u tippu di tagliatore, si pò vede s'ellu ci sò difetti in a superficia di u casting, è se hè cusì, pò esse migliuratu in u tempu.

      2. Per a produzzione di castings di metalli non ferrosi, in più di a pulizia di a scala di l'ossidu in a superficia di u casting è di scopre i carenze di a superficia, hè di più impurtanza di pudè pulì i burri nantu à a superficia di u casting per mezu di una macchina à sparà. L'effettu superficiale aumenta a qualità generale.

      3. In u prucessu di pruduzzione metallurgica d'acciau, u blasting shot hè un metudu di descalamentu meccanicu utilizatu per assicurà l'efficienza di pruduzzione in u prucessu di pruduce l'acciau.

      4. In u prucessu di laminazione à u fretu di a folla di acciaio inox è a so foglia d'acciaio metallurgica, a macchina blasting shot pò assicurà a rugosità è u spessore di a capa superficiale di a lamiera d'acciau pò risponde à i requisiti. Non solu si pò pulisce l'impurità annantu à a superficia di u casting, ma a qualità di u pruduttu pò esse migliurata, è a pezza pò esse rinfurzata. Sicondu a teoria moderna di a forza di u metallu, unu di i modi più impurtanti per aumentà a forza di u metallu hè di aumentà a densità di misalignamentu in u metallu, è a macchina blasting shot adopra solu questu principiu per rinfurzà u pezzu di travagliu.

       5. Stu prucessu hè di grande significativu per altri metalli chì ùn ponu micca esse rializatu da a trasfurmazioni di fasi. Per esempiu, l'industria di l'aviazione, l'industria aerospaziale, è l'industria di l'automobile necessanu tutti cumpunenti ligeri è più affidabili. A vittura blasting machine pò risponde à i bisogni di queste industrie, chì micca solu migliurà a forza di i cumpunenti ma ancu migliurà a fatica.

        À mezu à e duie funzioni di u tippu di tagliatore di colpi, pò esse applicatu à un gran numaru di industrii, è alcune industrie cù esigenze elevate ùn sò micca in u mercatu.


Tempu di prisenza: 10-20 Ghjugnu

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!