U rolu di u tippu Shot currish macchina in metallu

通过 式 抛丸 机 图片

1. fidilità di metallu workpieces

    U tippu di colpu hè pussutu migliurà a direzzione di a forza di u metallu è migliurà a densità di misalignamentu dentru u metallu, chì hè una bona scelta. E ricerche è l'esperimenti anu dimustratu chì u colpu à u colpu pò rinfurzà a struttura di dislocazione di u metallu. Per i metalli chì ùn ponu esse induriti in fasi, se vulete ottene u hardening di cambiamentu di fasa, ùn ci hè micca dubbitu chì questu hè un bonu canale tecnicu.

    Eppuru, alcune cumpunenti in u campu di l'aviazione è u campu di l'automobile necessanu esse ligeri. U prucessu di utilizà a machina di colpi pò uttene l'effettu di produzzione di questi, è pò megliu ottene l'effettu desideratu secondu a dumanda. .

2. uffici di a superficia di metallu

    A funzione di a lisciazione di a superficia metallica da a macchina blasting shot hè assai putente, è quasi tutti l'ughjetti di metallu anu da esse processati. Questu ùn solu fa fà più lucente u casting, ma hè ancu un standard per fallimentu d'ispezione durante l'ispezione di u casting. Quandu pruduci un casting generale, truverete chì hè spessu necessariu affruntà i difetti nantu à a superficia di u casting. Per i prublemi di a superficia di i castings di metalli non ferrosi, a pulizia hè fatta da questa macchina per ottene una cumminazione di qualità è estetica.


Post tempu: 13-20-20

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!