I cumpunenti principali di a macchina per a fucilazione sò indispensabili

     抛丸 器

    Shot blasting machine hè un equipamentu impurtante chì ùn pò manca in diverse industrie di a fabricazione. Hè adupratu per pulisce a superficia di l'azzaru, cresce a durezza di l'azzaru è pulisce a rugna di a superficia. Per esse capace di pruduce un certu grado di lucentezza in i prudutti di l'azzaru pruduciutu, hè necessariu d'utilizà una macchina à colpi di colpu per a trasfurmazione. Ancu se ognunu usa macchinari di colpi, ùn hè micca chjaru annantu à i cumpunenti. Quì sottu, lasciammi presentà i principali cumpunenti di a pignatrice.

      Prima, a macchina appiatta

      L'apparellu di u colpu pò dì chì hè a parte più impurtante di a macchina per u disparu è ancu ghjucà u rolu più impurtante. A macchina blasting projecta direttamente u colpu di azzaru à un orientamentu specificatu utilizendu un impulsore rotante d'alta velocità, è usa forza centrifugale per espulsione omnidirezzionalmente. Per pudè chjappà ogni facci, a machina sopra pò esse realizata da u cambiamentu di direzzione di l'impulsore, per esempiu, sopra è girate, à manca è à diritta. A pruvista pruspettiva determina direttamente a performance di a macchina sparatu è hè un cumpunente assai impurtante.

      Siconda, sistema di cullezzione di pilule d'acciaio, separazione è trasportu

      A machina di fucile hè una funzione di a pulizia di a superficia colpendu in permanenza l'acciau cù scatti d'acciaio. Se vulete vende continuamente, duvete raccoglie, separa è trasporta foto in acciaio. Hè per quessa, sta serie di sistemi hè ancu sparata macchina blasting. Unu di i cumpunenti principali. Sistemi interrelati chì ponu esse racoltati rapidamente è separati dopu chì ogni colpu hè sbuccatu, è poi trasportatu à un locu designatu per u prossimu colpu. U sistema di riunione, separazione è trasportu afecterà l'efficienza di a macchina à l'alloghju, è hè ancu una parte impurtante chì ùn si pò mancà.

      U terzu, u traspurtadore

      Per pulizziari u pezzu in u macchina di scuppiatura, un traspurtadore hè necessariu di purtassi u pezzu. In termini di lazzi, hè necessariu avè un spaziu per u pezzulu per esse postu, in modu chì u pezziu pò esse trasfurmatu in grandi quantità in continuu. U traspurtadore hè una parte impurtante di a macchina blasting shot è un cumpunente chì ùn pò manca.

      Quarta, sistema di caccià di polvera

      U machine à colpu di u colpu assorbe qualcosa di polvera durante u prucessu. Per assicurà un funziunamentu fluidu, hè necessariu di avè un sistema di eliminazione di polveri per a rimozione automatica di polvera. Se ùn ci hè un sistema di eliminazione di a polvara, serà facilmente pruvucà a accumulazione di polvere in a macchina, dendu chì e parte interni ùn riescenu à operare, risultatu in u desgrazamentu di e parte è affettanu a vita di a macchina blasting shot. Per quessa, u cullettore di polvera hè assai impurtante.

      Quì sopra hè l'intruduzione di i cumpunenti principali di a macchina per a fucilazione di colpu, cumprese a macchina per a fucile, a cullezione è a separazione di e pilule d'acciaio, u sistema di trasportu, u traspurtadore di u pezzu è u sistema di eliminazione di polvera. Issi pezzi ùn mancanu micca di a machina di colazione. In casu di mancanza, a macchina ùn funziona micca bè.


Post tempu: 18-Ghjugnu 1819

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!