Rotary Table Shot Blasting Machine

006

Descrizzione di u Produttu di a Macchina Rotativa per Sbattimentu di u Tavulu :
E macchine rotatrici à tavula rotativa sò largamente aduprate in l'industria di funderia è di fabricazione di l'automobile. Anu e caratteristiche di alta efficienza produttiva, bonu effettu di sigillatura, struttura compatta, pratiche pratiche di caricamentu è scaricamentu è altu cuntenutu tecnicu. A macchina rotativa di colpi di tavula rotativa hè cumposta principalmente da u corpu di a camera, u giradischi, u sistema di trasmissione, u separatore, l'elevatore, u dispositivu di sabbiatura, u dispositivu di sabbiatura, ecc., È un dispositivu di granaghju rotativu à grande velocità hè a cima di a camara. U pezzu di travagliu hè prughjettatu in a pusizione più bona, è si usa a testa di a lama curva cunnessa diretta. A macchina rotativa di colpu à tavula rotativa hà riajustatu a pusizione di a testa annantu à a basa di u cuncepimentu originale. Quandu u pezzu hè giratu fora di a camera cù u giradischi, pudete vede direttamente l'effettu di pulizia per passà à u passu prossimu. U meccanismu di trasmissione di a macchina rotativa di colpu à tavula rotativa hè guidatu da a rota di attritu da u riduttore di a rotula di u ciclu. A macchina rotativa di colpu à tavula rotativa hè guidata à friczione cù u giradischi attraversu un meccanismu di embrague per fà girà u giratoghju lisu. Quandu u pezzu hè giratu fora, pò esse adupratu per girà direttamente è aghjustà u pezzu pulitu. Pò esse ancu adupratu per girà a maniglia di l'embrague in ogni mumentu secondu a differenza di u pezzu lavatu pulitu è ​​a difficultà di caricare è scaricà u pezzu per separà a rota di frizione da u giradischi, vale à dì u giradischi. Firmà è aghjustà a pezza di travagliu, poi cambià a pusizione di u manicu, è u giradischi torna à girà; in primu locu, ci hè un certu angulu trà a testa di sgrossatura di a macchina rotativa di colpu à tavula rotativa è l'urizontale è verticale per facilità a pulizia di a cavità interna di u pezzu; secondu, u supportu di u giradischi hè cambiatu cumpletamente per facilità a manutenzione, u caricu è u scaricamentu. U sistema di trasmissione cunduce u raschiatore di pillule per girà, è a sabbia hè inviata à a parte inferiore di u paranco attraversu u tubu di pillola di flussu, è dopu u paranco hè elevatu à u separatore per a separazione. U prughjettu intattu hè adupratu da u dispusitivu di sgranatura attraversu u tubu di sbloccamentu è a porta, è u prughjettu hè rottu. È a polvere entra in altri pipeline currispondenti separatamente per a separazione secondaria. Hè adattatu principalmente per a produzzione di pulizia superficiale di pezzi di piccula è media taglia. L'attrezzatura di sta specificazione hè adatta per bielle di motore, ingranaggi, molle a membrana, ecc.

Caratteristiche di a Macchina di Sabbiatura Rotativa di u Tavulu Rotariu :
1. A macchina di sgrossatura di u tavulu rotativu hà un dispositivu di sgranatura rotativa ad alta velocità in cima di u corpu di a camera per prughjettà megliu u pezzu di travagliu, è quandu u pezzu di travagliu si sposta da u corpu di a camera, l'effettu di pulizia pò esse vistu per u prossimu travagliu.
2. U sistema di trasmissione gira à traversu u raschiatore per fà chì u colpu rottu sgranate a macchina in acciaio è a polvere entre in i tubi currispundenti per a seconda separazione.


Tempu di posta: Dic-29-2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!