Macchina di spallatura di radiatore - radiatore di radiatore

Quandu vecu stu tìtulu, parechje persone puderanu sente ch'ella hè abbastanza goffa. U radiatore hà bisognu à un colpu chì hà da imparà una macchina? Ùn si pò dì chì ogni radiatore hà ogni casa, ma tutti sò familiarizati cù u radiatore. Parechji pruduttori di radiaturi blasting machines sò pruduciuti, perchè u scopu di u radiatore shot blasting machine hè relativamente largu.

A macchina à colpi di u radiatore hè specializata in u scudu di u radiatore, u quadru è u filu. Pò pulisce l'uriginale in acciaio originale è sguassate a capa di ruggine, saldatura di scura è scala di ossidu nantu à a superficia di l'azzaru per fà a superficia di u casting trattatu uniforme. Struttura di lucente consistente. Qualchidunu pò pensà chì una tale pulizia simpricimenti migliurà u valore di sti castings. Un tali idea pò esse dichjaratu chì hè assai ingenu.

Radiatore shot shot blasting machine avantaghji

1. U processu di cugliera è rinfriscante di u radiatore hè altamente corrosivu à l'acidu, è a rusticità di a riazzione pò fà cresce u stress internu di u radiatore è rinfurzà u radiatore.

2. A temperatura utilizata per a cugliera hè troppu alta, è u principiu industriale hè più caru.

3, u tempu di a cugliera hè relativamente longu, a machina di colpu hè assai riduce u travagliu rispettu à a cugliera precedente.

4. U radiatore macchina di colpi di radiaturista riduce l'emissione di contaminazioni à l'acidu di scartu, reduce u costu di produzzione è u cunsumu di energia di l'impresa, è apre un novu modu per u trattamentu di superficia metallica.

5. A radiatrice blasting machine mellora l'ambiente di l'attellu (prublema di l'attellu di pulizia di cugliera).

Breve introduzione di dissipatore di calori scuppiadore

1

Radiatore in acciaio radiatore, radiatore in compositu acciaio-aluminiu, radiatore in bagnu, radiatore in ghisa, etc., radiatrice in tettu hè un novu tipu di equipaggiu speciale cuncipitu secondu e esigenze di l'utente, hè un scopu speciale. . Pò applicà una forte tassatura in a superficie di u radiatore, caccià a capa di ruggine, saldà a scala è scala, per ottene un lustru metallicu uniforme, aumentà a superficie di u pezzu di travagliu, aumenta l'adesione di a film di pittura. , è migliurà a superficie di u pezzu di travagliu. A qualità interna mellora a qualità di finitura è l'effettu anticorrosione di u radiatore. A macchina di colpi di u radiatore adopta una rimozione di polveri in quattru tappe, separazione, sedimentazione, ciclone, eliminazione di polvera, eliminazione diretta di polveri è altre sustanzi nocivi, in linea cù i standard ambientali internaziunali.

A pulizia di a macchina soffiatrice di u radiatore ùn hè micca cusì simplice quant'è cresce u valore. I castings trasfurmati, sia à a qualità di u revestimentu di l'azzaru sia à l'effettu impermeable di u casting, sò assai migliurà. A velocità di pulizia di a macchina blasting shot di u radiatore hè ancu assai rapida, chì pò risponde megliu à a dumanda di l'impresa attuale per a velocità di sparo di u colpu.


U tempu di creazione: 09/09/09

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!