Cumu ùn l 'colpo currish trattà di machine shot azzaru cù oliu?

I tratti d'acciai rivestiti cun oliu devenu esse asciugati in aria quandu sò trattati cun una macchina sparata, altrimenti l'effettu di trattamentu serà direttamente affettatu.

1. U rivestimentu di u pezzu, u trattamentu pre-liatu, u blasting shot pò eliminà tutte e saltezza cum'è a scala nantu à a superficia di u pezzu di travagliu, è stabilisce un mudellu di basa assai impurtante nantu à a superficia di u pezzu di travagliu (a chjamata superficie rugosa). Cambiendu l'abrasivi di sfarenti taglie di particelle sò ottenuti gradi differenti di rugosità, è a forza di ligame trà u pezzu è u revestimentu è u materiale di piantazione hè assai mejoratu. O fendu a parte di u vintu più forte è megliu qualità.

2. A superficia di a forgiata è a forgiatura, a pulizia di u pezzu dopu u trattamentu di u calore è a tumbatura pò pulisce tutta a terra nantu à a superficia di u travagliu dopu à u casting è a forgiata, cum'è a scala d'ossidu è a tinta d'oliu, è pulisce a superficia. di u travagliu per migliurà a liscia di u travagliu. U pezziu hè espostu à un culore metallicu uniforme, chì face l'apparenza di u pezzu di travagliu più bella è alcanza l'effettu di beautificà a dicurazione.

3. Lavurazione di pezzi di lavorazione di burr è pezzi d'abbellimentu di superficia per bluccatu pò pulisce a superficia di u travagliu cù picculi burri, è rende a superficia di u pezzu di travagliu più flat, eliminendu i danni di i burrs è migliurà a qualità di u pezzulu. È u filmatu di colpi pò fà un picculu angolo arrotondatu à l'intersezione di a superficia di u travagliu, facendu chì u piezzu pare più bella è più precisa.

4. Migliurà e proprietà meccaniche di e parte dopu chì a macchina sparata hè stata pulita. Dopu à u sabbiatu, i pezzi meccanichi ponu pruduce uniformi è fini concavi è cunvessi uniformi (mudellu di basa) nantu à a superficia di e parti, cusì chì l'oliu lubrificante pò esse guardatu, in modu chì e cundizioni di lubrificazione ponu esse mellorate è u rumore pò esse ridutta. . Migliurà a vita di a macchina.

5. Effettu di decurazione luminosa Per alcuni pezzi di travagliu speciale, a sabbia pò ottene riflessione diverse o matte. Pè i furmace d'azzaru, superficia matta di mobili di legnu, modelli di mudellu nantu à superfici di vetru rigalu, è texturizazione nantu à a superficia di i tessuti.

IMG6554


Tempu di creazione: 15-20 lug

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!