EQUIPAMENTE UTILIZZATE IN SHOT BLASTING

         colpitore macchina (2)

        Shotblasting utilizza l'equipaggiu di rota di propulsione per propulsà media abrasiva nantu à superfici trattati per a finitura finale. Questu equipamentu adopra una rota cuncepita è currettamente cuntrullata per generà forza centrifugale è abrasivi per splutazioni cum'è u colpu d'acciaio è a grana d'accia nantu à i prudutti. U prucessu implica "tirare" i media à una superficia piuttostu cà à "soffià". Questu hè l'equipaggiu cumuni utilizatu in i sistemi di colpi:

  • Equipaghjamentu di i panni Tumble: I sbulicci tumble permettenu ciculi di battimentu continuu cù un reciclaghju abrasivu continuu. Sti machini hanu custruitu in cinturione di gomma è mudelli di volu di acciaio in diverse dimensioni.
  • Roti di rottura di tavulino basculanti: roti diretti di rotazione di rotazione si trascinanu per u caricamentu è u scaricamentu di media abrasiva.
  • Blasters di tavulinu: Quessi sò cumpunenti di l'equipaggiu fissu cù roti di trasmissione diretti muntati à l'internu di l'arma.
  • Hangers Spinner: Questi roti di azione diretta da spalle anu spine rotanti chì permettenu di caricà è scaricate i media abrasivi durante un ciculu di soprappu continuu.
  • Equipaghjamentu di u colgante di u ganciu: I sistemi di colpu ponu esse furnuti cù trolleys è appiccicati in monorili manuale Y-track per operazioni di tirazione specifica di tirò.
  • Pistole di cilindru: Alcuni equipaghji di colpi spiciali sò specializati in caccià ruggine è pitture antichi da tutte e forme di cilindri metallichi.

U tempu di creazione: 03/03-2019

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!