Sapete Aduprà Correttamente a Macchina di Sabbiatura à Rullini Conveyor?

13

A macchina di sgrossatura di u trasportatore à rulli aghjusta un numeru specificatu di pezzi in a stanza di finitura. Dopu chì a macchina hè iniziata, i pezzi sò travagliati da u tamburinu è cumincianu à girà. U raggiu di proiettile furmatu da u prughjettu à grande velocità lanciatu da a macchina di sgrossatura impatta uniformemente nantu à a superficia di u pezzu da travagliu per uttene u scopu di finisce. E pallottule ghjittate è e particelle di sabbia scorrenu in a maglia d'acciaiu in fondu attraversu i picculi fori nantu à a pista di gomma, è sò inviate à l'ascensore attraversu u trasportatore a vite, è l'ascensore hè elevatu in u separatore per a separazione.

A polvere hè aspirata da u ventilatore è inviata à u cullettore di polvere per esse filtrata. L'aria pulita hè scaricata in l'atmosfera. A polvere nantu à u saccu di stofa hè scossa meccanicamente è cade in a scatula di polvere in u fondu di u cullettore di polvere. L'utilizatore pò rimuoverla regolarmente. A rena di scartamentu scorre da u canna di rifiutu. L'utilizatori ponu riciclà. U mischju colpu-sabbia hè riciclatu in a camara attraversu u tubu di riciclaggio, è colpi puliti entreranu in u dispositivu di colpu di colpu attraversu a porta di alimentazione colpu per colpisce u pezzu da lavorà dopu chì u separatore hè separatu.

Sta macchina hè in forma di micca fossa di terra, è l'installazione pò esse effettuata dopu avè verificatu u pianu orizzontale, verticale è orizzontale cun un livellu prima di l'installazione. A stanza di finitura, l'apparecchiatura di sabbiatura è altre parti sò state riunite in un corpu prima chì a macchina abbandoni a fabbrica. Quandu a macchina sana hè installata, seguitate a Figura 1 per fissà a macchina di elevazione è a macchina di elevazione in a stanza di finitura cù bulloni. Quandu si usa un equipagiu di elevazione di benna, si deve prestà attenzione à adattà a sede di u cuscinettu di a puleggia di guida superiore per mantene u so livellu per evità a deviazione di a cintura. Poi attaccà u separatore di u numeru di serie 1 è a parte superiore di l'ascensore cù bulloni.

Pone u dispositivu di alimentazione di pellet nantu à u separatore, inserisce u tubu di riciclamentu di pellet in u tubu d'acciaiu daretu à a stanza di selezzione, è cunnessi tutti i tubi secondu u schema di u sistema di rimozione di polvere. Dopu a separazione, l'utilizatori ponu purtà u so propiu secchettu per i rifiuti. U schema di dispositivu di u separatore. Quandu u separatore hè in funziunamentu nurmale, ùn deve esse micca lacune in u sipariu di u flussu di u prughjettu. Se ùn pò micca furmà un sipariu pienu, u numeru di serie deve esse regolatu finu à chì u sipariu pienu sia furmatu per uttene un eccezionale effettu di separazione. U materiale in quantità daretu à u setacciu deve esse rimossu regolarmente.


Tempu di posta: Jan-11-2021

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!