Campu d'applicazione di a machina di colpu

a148319b1886155a0cd314025201f0e3

1. Pò esse usatu in a fabricazione di cuscinetti. In generale, a superficia di u cuscinettu deve esse liscia, è l'allucazione pò esse usata per caccià i burrs è l'impurità. A vittura blasting machine hè differente da a vittura blasting machine in quella hè aduprata per riduce a vita di e parte di fatica, aumenta diverse tensioni superficiali, aumenta a forza di i cumpunenti, o impedisce a fretting. Sicondu a tiuria muderna di a forza di u metallu, l'aumentu a densità di dislocazione à l'internu di u metallu hè a direzzione principale per aumentà a forza di u metallu. A pratica hà dimustratu chì a scumparazione di colpi hè un metudu di prucessu efficace per aumentà a struttura di dislocazione di metalli.

2. Pò esse appiicatu à a costruzione navale. A maiò parte di i piani d'acciaio per a custruzzione navale anu a rusticità, è u metudu di vallatura pò esse adupratu per sguassà a rusticità bè.

3. Pò esse appiicatu à a fabricazione di l'automobile. Parechji piani di acciaio è colti usati in automobili necessitanu di lucidatura, ma anu da esse capaci di mantene a forma originale è a forza di a placca. Usendu u metudu di colpu pò esse lucidatu senza danni fisici. . L'accessorii di e macchine blasting pò esse adupratu per caccià e burrs, i diafragmi è a rusticità, chì ponu affettà l'integrità, l'aspettu o a definizione di e parti di l'ughjettu. L'apparellu di u colpu pò ancu sguassà i contaminanti nantu à a superficia di una superficie parzialmente rivestita è furnisce un prufilu di superficia chì aumenta l'adesione di u revestimentu per ottene u scopu di rinfurzà u pezzu.

4. Pò esse appiicatu à a fabricazione di i prudutti di hardware, è a colpa pò ancu risponde à i bisogni di u hardware per esse liscia, liscia è pulita.

5. Si pò esse usatu in u campu di u galvanisimu. I bisogni di l'elettroplacciatura sò simile à quelli di hardware, è di sicuru pò ancu esse adupratu per u processamentu.

6. Pò esse usatu in u campu di a fabricazione di parti di motociclette, generalmente utilizendu equipaghjini di tamburi per finisce u funziunamentu di sparà.

In più di quì sopra, a vittura blasting machine pò ancu esse aduprata in u campu di a fabricazione di piastre d'acciaio, per trattà cù prublemi cum'è burres di piatti d'acciau recentemente liberati, è pò ancu esse aduprata in u campu di a fabricazione di valvole. I castings di valvola sò puliti è puliti per ottene Requisiti di qualità di u produttu.


Tempu di creazione: 24-04-2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!