Vantaghji di u machine à colpu di tippu di ganciu

2-N-1

1. U tippu di u ganciu hà fattu una struttura compacta, taglia chjuca, senza fossa, carico è scaricamentu faciule, è una larga adattabilità à u trasportu è a stallazione.

2. U novu tipu di blasting machine cù grande colpu di colpi è alta velocità di lancia pò migliurà significativamente l'efficienza di pulizia è ottene una qualità di pulizia satisfactoria.
3. Sta macchina adopta dui machini curvati di lama curvata à colpu direttu, chì hà una alta efficienza di pulizia, un bonu effettu è un forte risparmiu di energia. U tippu di selezzione d'aire di cortina di u tippu 4 è u separatore di sabbia di colpu, sò usati è l'effettu di separazione hè bonu, perciò di migliurà u caldu di diversi pezzi d'usura in a macchina blasting shot.

5. U ganciu hà trè funzioni di autoreveglimentu, camminare è rotazione interiore.

6. A porta di u corpu è a porta di a pillola sò aperte automaticamente da u clutch elettromagneticu, chì hè adattatu per e piccule imprese è risparmià l'investimentu d'energia.

7. A struttura di sigillà intornu à a porta hè bona, assicurendu chì ùn ci hè micca missile volante à u travagliu, assicurendu a sicurità di u persunale è a sanità ambientale.

8. A capacità tutale di a macchina hè chjuca. In generale, l'impresa ùn hà micca bisognu di aumentà a capacità quand'ella hè stallata è aduprata, chì cunvene per l'utilizatori.


U tempu di creazione: Ghjugnu di u 08-2020

Mandaci u vostru messagiu:

Scrive u vostru missaghju quì, è mandà lu à noi
Tes messages Online Chat!